Verzorgpony wilt paddock niet meer in!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fris

Verzorgpony wilt paddock niet meer in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 23:23

Pff.. Ik zit hier al langer mee maar na vandaag weet ik echt niet meer wat ik moet.. ;(

Mijn tweejarige verzorgpony doet al een tijdje moeilijk als ze na het poetsen etc weer terug moet op haar land. Dan gaat ze gewoon stikstaan, niets helpt meer. Snoepjes, lief zijn, streng zijn, echt niets helpt. Tot nu toe viel het wel mee en liep ze uiteindelijk er wel in, tot vandaag. Ben ruim een kwartier bezig geweest (tot steigeren aan toe) om haar terug te zetten, ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet!

Kunnen jullie me hierbij helpen?..

Groetjes

LHlovertje

Re: Verzorgpony wilt paddock niet meer in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 23:28

misschien maakt iets haar bang of had ze zich haar pijn aan gedaan dat had ik op vorige weiland ook met mijn pony maar dan om de stal in te krijgen.
ze had zich bezeerd en verzette ook geen stap. uiteindelijk rende ik erheen met mijn pony en rende ze naar binnen dat deden we vaker en toen durfde ze het wel misschien ook proberen?

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-14 23:52

LHlovertje schreef:
misschien maakt iets haar bang of had ze zich haar pijn aan gedaan dat had ik op vorige weiland ook met mijn pony maar dan om de stal in te krijgen.
ze had zich bezeerd en verzette ook geen stap. uiteindelijk rende ik erheen met mijn pony en rende ze naar binnen dat deden we vaker en toen durfde ze het wel misschien ook proberen?

Dan zou ik dus het hek al open moeten hebben en ik vrees dat dat niet gaat lukken.. Staan namelijk nog vier andere pony's bij, die vinden het maar al te leuk om te ontsnappen :Y)

Annetjuuuh

Re: Verzorgpony wilt paddock niet meer in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 00:30

Misschien is er een probleem tussen en van die paarden en joun paard want waarschijnlijk als ik mijn verzorgpony uit de wei haal dan krijg ik haar er niet meer in.
En anders kan k je niet helpen