Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) OneAndOnlyx schreef:Ik heb zelf een Welsh die ook dominant is met 2 shets van lagere rang, alleen slaan doen ze elkaar niet. Mijn kleinste Shet(laagste rang) wilt graag hogerop komen maar dat vind de Welsh natuurlijk geen goed idee. Ze bijten elkaar best wel vaak maar niks ernstigs verder, misschien kun je het beter aankijken voor deze nacht en als het dan nog altijd gegil is denk ik dat dat draadje een goed idee is(wel laag doen, ik heb ervaring met Shetlanders en draadjes)
hielkebro schreef:OneAndOnlyx schreef:Ik heb zelf een Welsh die ook dominant is met 2 shets van lagere rang, alleen slaan doen ze elkaar niet. Mijn kleinste Shet(laagste rang) wilt graag hogerop komen maar dat vind de Welsh natuurlijk geen goed idee. Ze bijten elkaar best wel vaak maar niks ernstigs verder, misschien kun je het beter aankijken voor deze nacht en als het dan nog altijd gegil is denk ik dat dat draadje een goed idee is(wel laag doen, ik heb ervaring met Shetlanders en draadjes)
bedankt voor de reactie !
ik denk dan idd ook een draadje, heb zowat halve nacht wakker gelegen, en midden in de nacht nog naar buiten geweest.
hielkebro schreef:maar ik snap de welsh ook wel, die heeft hier altijd alleen de aandacht gehad en nu moet die ineenkeer alles delen. het moet sowieso wennen dat er nu weer een pony bij is.
hielkebro schreef:@caira, dat was ook nog een goed idee idd ! Maar ons welsh gaat ook bijna onder alles door. ;p
Heb er een draadje tussen gedaan dus ik kan veilig slapen haha. Morgen draadje er weer tussen weg. De rangorde moest misschien ook nog wel bepaald worden, tsja, doen ze dat overdag maar !