Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Zo jong al... Ik denk dat de enige mogelijkheid op dit moment een gedragstherapeut(e) is, omdat als je het nu al niet handig aanpakt, het een groter probleem in de (nabije) toekomst wordt.
Mona2008 schreef:Shenavallie schreef:Zo jong al... Ik denk dat de enige mogelijkheid op dit moment een gedragstherapeut(e) is, omdat als je het nu al niet handig aanpakt, het een groter probleem in de (nabije) toekomst wordt.
Ik weet het, en daarom vraag ik om tips, of om een suggestie, welk persoon ik hier voor contact kan opnemen. Hij had al voernijd toen hij kwam. Dus het is niet iets dat wij er hem al in verpest hebben, maar geloof direct dat we het niet goed aanpakken, om het afte leren. weet je misschien ook wie ik hiervoor kan bellen?
Cynthia36 schreef:Het dier heeft mogelijk nog last van de maag en als hij de brokken ziet, dan krijgt het dier maagpijn, ontwikkeld teveel maagzuur. Ander voer zou ik inzetten. Met gedrag heeft het niets te maken, geduldig ermee omgaan, en steunen is het beste,
Cynthia