Hey.... mag ik eens om raad vragen? Mijn merrie Astra is gisteren verhuisd van weide. Alles is super verlopen! Ze was zo voorbeeldig! De nacht is ze super doorgekomen. 'k Ben heel blij voor haar. Maar nu komt het.... Ze staat dus op de weide samen met nog een merrie (daarvoor stond ze 3 maanden alleen), ook een brave. Voor en naast haar zijn nog weides met paarden. Astra krijgt brok bij, de andere merrie niet dus ik wil ze eten geven op een ander stuk waar geen paarden staan. Daarvoor moet ik ze nemen en begeleiden naar het andere deel. Probleem is dat ze mij niet eens meer ziet staan! Deze morgen met heel veel geduld en belonen heb ik haar rustig kunnen nemen, spelenderwijs aantal meters weg van de paarden nemen maar eens ze het in de mot had was er niks meer aan te doen, ik moest gewoon lossen, wou geen gevoel geven van een gevecht te moeten aangaan. Natuurlijk begonnen de andere paarden te draven en galopperen, zij mee.... met het touw aan dacht op een gegeven moment dat er accidenten gingen gebeuren.. 'k Zit even met de handen in het haar... Weet iemand soms wat ik kan/mag/best doen? Grtjs