Ik weet niet of het hier goed staat (anders mag je TEM'en).
Zijn er hier mensen die naar "De dag van het oudere paard gaan"? Dit wordt georganiseerd door Stichting De Paardenkamp in Soest. Op 10 oktober is er een heel programma voor professionals (en studenten) en op 11 oktober is er een programma voor particulieren!
De laatste tijd heb ik een paar topics over oudere paarden voorbij zien komen, dus ik denk dat er best wel wat bokkers zijn voor die dit evenement hartstikke interessant kan zijn. Het wordt behoorlijk groots aangepakt en ik ben heel benieuwd wat de dag gaat brengen!
Lijkt mij ook erg interessant. Moet even kijken of het te doen is voor mij, tis een eind weg.
LiesM
Geplaatst: 13-09-14 12:34
Mijn Arabier wordt een dagje ouder, en ik lees me al flink in over hoe ik hem het beste kan voeren, dus dit lijkt mij enorm interessant. Vanaf Apeldoorn is het prima te doen.
Omdat wij al 7 jaar een "rusthuis"voor paarden runnen ben ik natuurlijk benieuwd hoe andere dat doen. Ook word je er nooit dommer van. Ik heb me dus ook opgegeven!
Het is sowieso om 16:00 helemaal afgelopen, geloof dat er vanaf een uur of 15:00u ook niet zoveel meer gebeurt. Dus je mist niet heel veel als je rond 14:00u/14:30u weg zou gaan!