Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SILVER7 schreef:Ja, het is best lastig!
als ik mijn paard een paar dagen stil zou zetten dan zou ze super druk zijn en niet meer te houden!
Mijn moeder heeft er vandaag op gezeten.. en ze zij dat het best goed ging...
Maar als ik er dan op ga dan is het heel anders...
Ik was zo verdrietig> Gister en vandaag wilde ik naar haar toe om eten te geven, maar ze had haar oren in haar nek en liep van mij weg... nu doet ze dat de hele tijd!!??? dat vind ik zo erg!! ik wil echt begrijpen waarom ze dat doet! maar ik ben toch ook wel boos omdat ze mij heeft getrapt en gebeten..
Ja begeleiding: dat kan wel maar ik ben zo iemand die het zelf wil oplossen..![]()
Het is toch een band tussen jezelf en je paard..
Groetjes Roos
SILVER7 schreef:Oke, mijn paard heeft een olympische achtergrond met het springen, en dat vindt ze dan ook iets te leuk! maar ik wil dat het eigenlijk een recreatie paardje is/wordt maar ze verdient het eigenlijk om wedstrijden te gaan rijden met iemand die dat ook leuk vindt! maar dat wil ik niet echt... dus het is best lastig als je een sportpaard hebt maar dat je eigenlijk niet de sport in wil..
SILVER7 schreef:Oke, mijn paard heeft een olympische achtergrond met het springen, en dat vindt ze dan ook iets te leuk! maar ik wil dat het eigenlijk een recreatie paardje is/wordt maar ze verdient het eigenlijk om wedstrijden te gaan rijden met iemand die dat ook leuk vindt! maar dat wil ik niet echt... dus het is best lastig als je een sportpaard hebt maar dat je eigenlijk niet de sport in wil..
.. al is het natuurlijk mooi als je paard hoog uitkomt.. het is toch je trots SILVER7 schreef:Silver (mijn paard) is heel gezond is niet ziek, kan super goed bewegen en laat haar hoofd vooral niet hangen
Citaat:Olympische achtergrond op 7 jarige leeftijd?
Ik zou hulp gaan zoeken voor jullie beide.
SILVER7 schreef:haha, ja ik bedoel dat er olympisch springbloed in de ouders zit! Ik weet het even niet meer...
SILVER7 schreef:maar dan heb ik haar niet meer onder controle, maar dat komt ook omdat ik de kracht er niet voor heb..
SILVER7 schreef:Ik heb al heel veel trainingen gevolgd, ik heb les en ik ga elk jaar naar trainingsweek..
veel mensen die ik ken met paardrijden en die mij les geven zeggen dat ik en mijn paard geen goede combinatie zijn... Ik ben bang dat ik ze ga geloven..