Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zij heeft snoepjes die zijn vast voor mij laat ik er eens heen gaan. Hiermee bedoel ik dat het hem om die snoepjes gaat en niet om jou.

(en veel van wat er eerder gezegd is ook
).
Wat niet wil zeggen dat hij altijd zomaar snoep kreeg, hij moest er echt wel wat voor doen, maar de grenzen lagen nogal redelijk laag, wat ook resulteerde in als ik eens wat meer vroeg hij een lelijke kop trok en zei "bekijk het maar" ... 
kim299 schreef:Hallo,
Enkele maanden geleden had ik een goede band met mijn paard, ik gaf hem dan ook regelmatig een snoepje als hij iets goed deed, hij kwam altijd direct naar me toe als hij in zn stal stond omdat hij dan ook vaak een snoepje kreeg, alhoewel dat hij vaak niet gestreeld wou worden omdat hij enkel het snoepje wou. Ook was een groot probleem dat hij geen repect had voor mij. Hij kwam heel vaak te dicht en liep me bijna omver.
Als ik bij hem kom dan heb ik het gevoel dat hij denkt dat hij niet blij is om me te zien, ook al is het vaak enkel om te borstelen ofzo... Hij kijkt niet meer naar me om en hij wil vaak ook niet gestreeld zijn...
Hebben jullie soms tips om een goede band met mijn paard te hebben EN respect te krijgen?
Mag ik snoepjes uit mn hand geven of niet?