hallo , ik ben devany en ik ben nieuw op deze site , ik rijd sinds kort een haflinger voor een vrouw.
Hiervoor heeft er een meisje op gereden die hem een beetje heeft verpest , die ging eraf als Marnix (zo heet mijn haflinger) bokte of eng deed, nu denkt hij dus bij mij dat ik er ook af ga als die bokt, en ik dacht naar een paar keer in de week rijden is het bokken er wel uit maar dat is dus niet zo , ik maak hem moe en dan zweet hij erg maar alsnog met het aan galoperen probeert hij mij eraf te bokken niet dat hem dat lukt want ik zet gewoon mijn been er onder , en met de zweep tikken bij elke bok ga ik niet aandurven want dan krijg ik rodeo.
Ook stelt hij zich erg aan in de omgang , hij doet vaak alsof hij ergens van schrikt , kan niet normaal achter hem langs lopen en niet normaal zijn hoeven uitkrabben en naar het rijden als hij moet ik kan ik alles met hem doen.
En dan nog 1 ding hij is echt heel erg bank voor spuitbusjes dus kan hem niet inspuiten met vliegenspray want daar is die echt als de dood voor , terwijl hij meestal dood shagerijnig is van de vliegen.
hier beschrijf ik alleen de problemen maar het is ook vaak echt een schatje !
zouden jullie tips hebben voor mijn problemen ?
Laatst bijgewerkt door devany op 05-06-14 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt