mijn lesgeefster heeft een eigen paard,op volpension,ze heeft al uitgezocht hoe vaak ze moet rijden voor haar paard,dat is 3 x per week,ik rij de zaterdag,ik kom erg vroeg en kijk naar haar les terwijl zij rijdt,dan zie ik op sommige momenten dat het paard braaf is,zoals gewoon en dat het soms uit een uitgestrekte draf het hoofd omhoog gooit en mijn lesgeefster de controle verliest,dat is op momenten,daarna gaat alles weer goed,omdat ik een overstap maak naar de gevorderden ga , krijg ik nooit meer les van haar,ik wil een cadeau geven en ik zou graag een of meerdere Voedingssupplementen geven,waardoor ongemerk haar paard toch wat rustiger is,maar toch aandachtig,hou rekening met:
- zij intensievere dressuuroefeningen doet - het paard vroeger mishandelt werd - zij weinig tijd heeft om in tijden te werken -...
GMekkes
Geplaatst: 13-05-14 20:25
Als ik je verhaal zo lees denk ik niet dat een voedingssupplement gaat helpen. Wel heel lief dat je haar iets wilt geven, misschien is het leuk om haar een les cadeau te geven van een andere instructeur?
gwenr86
Geplaatst: 13-05-14 20:26
Hallo, leuk dat je haar wil verassen met iets leuks ! Maar ik denk niet dat je zomaar met voedingssuplementen moet gaan beginnen. Als t paard soms onrustig is kan dit ook door de training komen. Misschien heeft t paard moeite net een oefening (balans) of misschien wel pijn... Probeer eerst een oorzaak te achterhalen voor je aan symptoombestrijding begint. Misschien kan je haar wel verassen met iets anders voor t paard, zoals een halster, halstertouw, zadeldekje etc.. succes ermee!!