Mijn pony wilt zijn rechtsachterhoef niet geven, De hoefsmid had er helemaal nagekeken en had niks gevonden, ze deed dit namelijk ook bij hem. Het ligt ook niet eraan dat ze gewoon te lui is of er geen zin in heeft want als ik hem gepakt heb, blijft ze dit de volgende keren toch doen.. En als ik hem te pakken heb gekregen, dan trekt ze hem heel erg in, dit doet ze ook bij de andere achterhoef voor is ze gewoon lief.. Voordat de hoefsmid was geweest gaf ze hem wel normaal maar trok ze hem wel heel erg in.. sinds dat de hoefsmid is geweest doet ze dit alleen maar erger.. waardoor zou dit komen denken jullie?
Dat maakt niks uit. Als het zadel niet past en je er vaak mee rijdt, kan het paard last krijgen en zijn been niet meer willen geven.
lizy29
Geplaatst: 11-05-14 11:16
Misschien moet je je pony toch eens na laten kijken door een DA.
xlexxii
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-14 14:13
[/quote] Ik krab er zonder zadel.. [/quote] Dat maakt niks uit. Als het zadel niet past en je er vaak mee rijdt, kan het paard last krijgen en zijn been niet meer willen geven.[/quote] Het is indd een slecht zadeltje, we wachten tot de nieuwe binnenkomt bedankt voor de tip!