ik plaats nu toch maar een topic want weet het even niet zo goed meer..
5 jaar geleden heb ik een pony gekocht die ik na 3 jaar heb verkocht aan mijn tante en nicht.
wij hebben toen zelf een andere pony gekocht, 2 jaar daarna heeft mijn nicht een kind gekregen en mijn tante heeft ernstige reuma en ze konden dus niet voor de pony zorgen en kwam ze dus weer terug bij mij.
nou staat de pony dus te koop bij ons zodat er wel weer wat op wordt gereden wordt.
hier heb ik alleen niet altijd tijd voor omdat ik ook nog een eigen pony heb en het eigenlijk gewoon een hele andere pony is geworden.. ze heeft een jaar stil gestaan maar kan niet eens een rondje normaal draven met haar in de bak..
nou komen er dus wel eens mensen kijken voor haar maar schaam ik me eigenlijk gewoon voor de pony, afgelopen keer reed ik haar eerst even en mocht de kijker er daarna op. de stap ging goed, de draf redelijk en de galop is echt vreselijk.. nou komen er zaterdag weer mensen en weet ik van te voren eigenlijk al dat ze haar toch niet kopen omdat ze gewoon echt niet normaal doet.. ik schaam me eigenlijk gewoon dood dat ik zo'n pony probeer te verkopen..
ik weet gewoon echt niet wat ik er mee aan moet, het is verder een schat van een pony, op buitenrit is ze verder ook lief maar kan wel wat sterk zijn maar in de bak is het gewoon vreselijk...
ik hoop op jullie antwoord...
liefs Andrea