Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xSlvna schreef:Weiland (flink) kleiner maken? Had hier al geen zin in, als mijn pony zich niet liet vangen ging ik gewoon maanden niet, ik ga toch niet achter hem aanlopen. Als iets zou gebeuren (verwonding) zou ik het wel van de stalbaas horen.
xSlvna schreef:Weiland (flink) kleiner maken? Had hier al geen zin in, als mijn pony zich niet liet vangen ging ik gewoon maanden niet, ik ga toch niet achter hem aanlopen. Als iets zou gebeuren (verwonding) zou ik het wel van de stalbaas horen.

_lies_ schreef:Maar dan moet de TS haar wei wel kleiner maken of bedoel je wanneer ze het paard eenmaal te pakken heeft?
. Mijn bwp-er hebben de vorige eigenaren ook maar zijn zin gegeven en hij wilde dus ook nooit komen, ondanks dat zijn maatje naar stal ging ook....maar ik heb dit 2 keer gedaan en nu laat hij zich vangen
. Soms moet ik hem nog even vooruit fluisteren maar dan kiest hij eieren voor zijn geld
. franka75 schreef:Verander haar voertijd en geef een klein beetje biks voor je gaat rijden dan zal ze misschien vanzelf komen omdat ze weet na een tijdje dat er dan wat ligt. Eerst ga je zitten in de wei dan word ze nieuwschierig en dat kan een tijd duren en dan komt ze ooit een keer naar je toe . Als ze bij je is , laat haar dan even kroel met haar en op het juiste moment klik je haar aan en geeft haar wat lekkers. Dit herhalen iedere keer als je wil dat ze komt. En in de stal nog een beetje. Nadat ze dat doorheeft lijkt het vangen me toch wel steeds makkelijker te worden.Word niet boos.