. Mijn paard was die dag net geschoren, dus ik dacht dat ik haar er wel een plezier mee zou doen om haar er onder te zetten. Voorwaarts wil ze er wel in lopen maar dat kan niet omdat als ze ergens van schrikt ze haar hoofd stoot tegen het solarium (is een heel gevoelig paard, komt vaak voor dat ze onverwachts haar hoofd omhoog doet als ze iets hoort of ziet). Zodra ik haar achterwaarts erin wil zetten gaat ze tegen werken, en heel snel achteruit zodat haar kont er langs gaat. Ik denk niet dat ze er bang voor is, want voorwaarts gaat ze er wel onder. Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken?
. Zelfs bij de ruimere poetsplaatsen wil ze niet recht achteruit.
behalve de goeie. We hebben haar er wel 2x tussen in gekregen met heel veel moeite, en tegen sturen. Geen idee waarom ze dit doet, angst is het vast niet omdat ze gelijk op rust ging staan toen ze er eenmaal stond. In de bak wil ze wel normaal achteruit. Het is echt het idee dat ze ergens tussen in moet staan.
. Achteruit aan de hand, in de bak doet ze ook normaal en een stuk rechter dan onder het zadel.
.