Mijn paard heeft een weekje geleden heel sneu een enorm harde tik van de stroomdraad tegen haar neus gehad toen ik haar terug zette in de wei. Het was duidelijk te zien dat ze dacht dat ik haar een tik gaf of id, ze was helemaal over stuur. Het was denk ik ook heel gevoelig omdat het echt recht tegen haar neusje was, ik hoorde iig een flinke tik
Sinds die dag is ze nu zeer onrustig als ik haar terug wil zetten. Er is niets anders veranderd, ook niet als ik haar uit de wei haal, maar als ik haar terug wil zetten wil ze de wei in rennen en dus ook niet meer netjes omdraaien en wachten zoals ze normaal doet. Je ziet duidelijk haar gespannen houding en angst.
Ben eigenlijk benieuwd hoelang dit kan duren? Ik probeer het met alle rust te doen, maar heb duidelijk mijn paard getraumatiseerd
Maar ze is heel meewerkend dus toen ze die tik kreeg keek ze mij ook echt aan van wat flik je me nou
. Ze was erg overstuur. Hoop dat ze het snel vergeten is, vind het geen fijn idee dat ze mij ergens niet in vertrouwd.
) en zand erover