ik heb hem sinds mei en vanaf mei tot halverwege juni deed hij het eigenlijk goed in de trailer altijd wel een beetje stampen maar niet overdreven dat je er echt last van had.
maar sinds juni begon hij het veel erger te doen we hebben onze 1 1/2 paards trailer ook versmald om te kijken of die dit fijner vond en we dachten dat het werkte maar naar twee keer weer in de trailer geweest te zijn vond die dit ook niet goed we hebben Bach bloesem ook geprobeerd dat hij misschien rustiger werd maar hielp ook niet
.we gaan het nu met iemands anders trailer proberen volgende week(een tweepaard) of die dat fijner vind om meer ruimte te hebben voorin.
en als die dat nog niet goed vind nemen we onze shetlandpony Shettie ook mee om te kijken of die dit goed vind.
maar het rare is dat hij er zo in loopt en als we stilstaan vind hij het ook goed en is die rustig maar zodra we gaan rijden is die helemaal gek , vorige week ook z'n voorbenen verwond met z'n achterbenen en hij stond er maar tien minuten in
alle tips zijn welkom en ik hoor ze graag! dat we dat ook kunnen proberen
!Groetjes wanda

drijf nat, het water drupte gewoon op de grond net of ze gezwommen had en ze stond helemaal te trillen. Opzich hebben we hier geen probleem van gemaakt want we hoefden haar verder toch nooit te vervoeren maar na een poos zijn we naar een andere stal verhuisd en moest ze weer de trailer in (dit keer een andere trailer en bestuurder ook) ik ben er bij gaan staan achter dat hek ding en wat ik zag was vreselijk ze werd helemaal gek ze begon te trappen viel om ga zo maar door er hing voer en de ondergrond was niet glad rubbermat geloof ik.