Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xx_Horsiex schreef:Je kan dus hengsten in een groep houden, ja dus? Dat gebeurt zoveel in de opfok. Zijn dit sportpaarden? Zijn dit echte dekhengsten die regelmatig dekken? Zijn dit oudere of jongeren hengsten? Zijn deze totaal niet of al enigszins bekend met elkaar voor ze bij elkaar in de wei gingen?
Dat zijn interessante dingen om te weten...
)
xx_Horsiex schreef:Ik vind het heel knap dat jij aan de bouw van een paard kan zien of die 4 of 10 is bij wijze van. Ik zie dat namelijk niet, en zeker niet op een filmpje.
Ik snap nog steeds je doel niet hierbij? Hartstikke fijn dat deze hengsten met elkaar in een grote wei kunnen, maar ik snap best dat andere het risico niet nemen.
LoveBodin schreef:Leuk om te zien.
Mijn hengst staat ook samen met anderen (van dekhengsten tot jong grut, 2 tot 15 jaar ongeveer). Vind het altijd erg leuk om te zien hoe ze met elkaar omgaan.
Soms hebben ze wel bijtwonden, maar ik vind het eerlijk gezegd belangrijker dat ze sociaal contact hebben.
edit; maar dat is dan een risico wat ik neem
Sientje schreef:Mooi filmpje! Al ben ik wel benieuwd naar hoe leuk die mannen met elkaar omgaan, zodra er een merrie langs de omheining huppelt...
Roweentje89 schreef:Sientje schreef:Mooi filmpje! Al ben ik wel benieuwd naar hoe leuk die mannen met elkaar omgaan, zodra er een merrie langs de omheining huppelt...
Mijn eerste gedachte ook.
Maar dat is bij reuen ook, kunnen de beste vriendjes zijn, maar laat een loopse teef langslopen en ze hangen elkaar in de haren.
Trouwens dat snuffelen en gillen in het begin, hihi, moest er toch wel goed om lachen!

)