De laatste tijd heb ik een beetje probleempjes met mn pony. Ze is een paar weken geleden beleerd en dat is allemaal prima gegaan. Ze gedroeg zich niet normaal goed, waardoor we dachten "is dit een paard?". Nadat ze daar is geweest heeft ze een schimmel opgelopen dus heb ik er niet meer op kunnen rijden. Maar nu begint ze bij het borstelen een beetje irritant te doen. Ze begint te "spelen" met het touw waar ze aan vast staat, en loopt heen en terug. Bij de staart borstelen wordt ze nog wat onrustiger, en gaat stampen met haar achterpoot. Dit gebeurde bij de beleerstal helemaal niet, dus het moet wel aan mij liggen.
Ze is 3 jaar en heeft nooit moeilijk gedaan met vaststaan. Eigenlijk hebben we dit ook nooit geoefend, want ze deed het gewoon. Ze vind namelijk alles goed, trailerladen deed ze bijvoorbeeld ook nooit moeilijk over, en doet het gewoon. Misschien dat het toch een kwestie is van oefenen dat het "normaal" is.
Heeft iemand tips wat ik kan doen, of hoe ik het paard op zijn plek kan zetten? (letterlijk en figuurlijk
)