met touwtjes longeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

happy98

met touwtjes longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 17:17

heej :)
ik vroeg me iets af, als ik mijn paard longeer met touwtjes begint hij altijd zacht te hinniken (vaak een soort gay hinnik zoal ik dat noem :D)
hij doet het altijd als hij de touwtjes om krijgt, vast maak, strakker maak en als ik de longeertouw omwissel om de andere kant te longeren. maar hij doet het anders niet (ook als ik zonder touwtjes longeer)
ik heb er geen last van maar ik vroeg het me af.

Hutcherson

Re: met touwtjes longeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:19

Misschien een rare tik?
Ik weet het niet. Klinkt niet echt alsof ie last heeft(dan zou ie waarschijnlijk wel staken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:48

Zit je tussen zijn voorbenen? :') Want dat is bij sommige paarden een gevoelige plek en kunnen ze op reageren. Had laatst een merrie bij de osteopaat, toen de osteo tussen haar benen kwam begon ze ook te hinniken en ze wilde de osteo bespringen :')

Larimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:00

gay hinnik lool :D

natasjahut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:30

Haha misschien zitten de touwtjes op zijn gevoelige plek.

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 14:25

Joolien schreef:
Zit je tussen zijn voorbenen? :') Want dat is bij sommige paarden een gevoelige plek en kunnen ze op reageren. Had laatst een merrie bij de osteopaat, toen de osteo tussen haar benen kwam begon ze ook te hinniken en ze wilde de osteo bespringen :')

kan wel kloppen! als ik de touwtjes vast maak zet hij zijn hoofd tussen zijn benen. maar als hij gaat bewegen is het weg

happy98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 21:06

ik heb zonet met mijn paardrijd instructrice gepraat en die zij dat hij tegen mij probeert te praten :D hahahah