Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wispeltuur schreef:Parelli is wel ongeveer het grondwerk wat we nu op het moment doen. Denk aan omdraaien, achteruit lopen, wachten, versnellen, achter me lopen enz.
We hebben nog niet heel veel lessen gehad. We zijn nu ongeveer een half jaar bezig en hebben een les of 8 a 9 gehad.
Het probleem hiermee is dat hij er echt geen lol in heeft.
Hij vind het leuk als ik het hem nog moet leren maar als hij het eenmaal snapt vind hij het vreselijk saai.
Hij doet doet allemaal wel wat ik vraag maar wel met aardige tegenzin zeg maar.

Wispeltuur schreef:Parelli is wel ongeveer het grondwerk wat we nu op het moment doen. Denk aan omdraaien, achteruit lopen, wachten, versnellen, achter me lopen enz.
We hebben nog niet heel veel lessen gehad. We zijn nu ongeveer een half jaar bezig en hebben een les of 8 a 9 gehad.
Het probleem hiermee is dat hij er echt geen lol in heeft.
Hij vind het leuk als ik het hem nog moet leren maar als hij het eenmaal snapt vind hij het vreselijk saai.
Hij doet doet allemaal wel wat ik vraag maar wel met aardige tegenzin zeg maar.

Rijden heb ik meer ervaring mee dan met mennen, dus dat is niet gek dat dat veiliger voelt. En je hebt natuurlijk op de bok ander contact dan dat je erop zit. Mijn pony's vinden het overigens echt heel leuk voor zover ik dat kan inschatten.