Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RoyceMack schreef:Ik denk dat je goed bezig bent. Je zegt dat je hem goed kunt corrigeren en dat hij niet gevaarlijk is. Ik denk dat dit echt hengstenstreken zijn. Je moet niet vergeten dat hij net een klein kind is. Die gaan ook drammen als ze hun zin niet krijgen.(ah je weet hoe kinders kunnen zijn, waarschijnlijk). Dat hebben paarden ook! Ik vind het wel wat hebben. Kijk af en toe is het jammer dat je die problemen hebt met hem en dat andere paarden juist heel braaf zijn. Daar kun je wel eens vn balen, maar ach, hij is hij en dat komt met de jaren echt wel goed.
Als hij het echt af moet leren, zou ik een zweepje meenemen, zodat je hem opzij kunt tikken als hij toch gevaarlijk wordt. Niet om hem af te slachten met de zweep, maar om te corrigeren.
dus ik ben weer trots op hem! Amalarab schreef:Er zijn dus dagen van 21 uren opsluiting. Niet gek dat hij dan zo doet. Afgelopen dagen zal hij te warm zijn geweest. Tijd voor fatsoenlijke huisvesting!