Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kiim30 schreef:@charlena dat zou nog wel eens kunnen, ze heeft tijdens afspenen bij leeftijdsgenootjes gestaan en daar had ze het erg naar haar zin. Maar ik beschik helaas niet over het geld en ruimte om er nog 1 bij te nemen, dan zou ik haar moeten verkopen. Maar het is misschien wel iets om is over te denken hoe ik haar van de verveling af zou kunnen helpen als dat het is
aardbeitje_ schreef:Ze is net één jaar geworden zeg je.
Laat het diertje lekker nog een paar jaar in de wei staan met soortgenootjes voordat je er mee begint te werken.

Douraque schreef:Veulen is eenzaam, zoekt iemand om mee te spelen waarbij enkel een soortgenoot kan voldoen. Een mens of een geit kan hierin niet voldoen
Dus enige advies dat in je kan geven is dat je veulen in de opfok moet of in een gemengde kudde. Als dit niet kan bieden, is het beter om het veulen te verkopen (hoeveel je er ook van houd)
DeveneyBo schreef:aardbeitje_ schreef:Ze is net één jaar geworden zeg je.
Laat het diertje lekker nog een paar jaar in de wei staan met soortgenootjes voordat je er mee begint te werken.
Vind je reactie eigenlijk een beetje raar, als ik naar mijn enter kijk die geniet volop van het wandelen.
Ik wil het haar niet aan doen om haar 2 jaar op de weide te zetten en aju kijk maar wat je doet.
Wandelen vind ik niet werken, ze geieten volop die van mij.
Mijn veulen is met 1 jaar afgespeend, en een paar weekjes bij mams weggeweest.
Ze staan nu samen en gaat hardstikke goed, ze spelen en genieten.
Kun je niet speels met haar bezig gaan? Voor je pony misschien een leuke uitdaging om samen met een grote bal te spelen? ( die van mij zal hrt geweldig vinden)