Ik heb een super lieve tuiger merrie van 13 jaar oud. het is echt een schatje maar... ze heeft ondzettend veel en vaak last van haar henstigheid. ik kan haar op deze manier ook niet fatsoenlijk rijden. ze heeft het hele jaar door dikke uiers en melk is dit normaal?? ze staat nu 3 jaar bij mij en heeft dat jaar daarop een veulen gehad en een paar jaren daarvoor ook nog 1 veulen volgens de oude eigenaar. ik ben een beetje wanhopig door haar hengstigheid kan ik haar vaak niet goed trainen omdat ze zo opstandig is. ik heb al geprobeerd (sinds 2 jaar) om bij een andere instructeur te gaan rijden dit heeft redelijk goed geholpen. ze sproeit de mensen die aan de zijkant van de bak staan te kijken al niet meer nat met haar achterste wat ze voorheen wel deed. heeft iemand misschien tips voor mij hoe ik om kan gaan met mijn tuiger op het gebied van haar hengstigheid of een middeltje hiervoor.
Ik wil heel graag weer wedsrijden rijden ik lig er al 2 jaar uit maar het heeft geen zin en weg doen wil ik haar niet!!!
JustMyZtje
Geplaatst: 02-07-13 19:06
ik kijk mee, ik heb er ook zo een
NadineTos
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-13 21:48
ja verschrikkelijk he:S Ik weet het ook niet meer ik heb als advies gekregen om regelmate te geven maar dat spul is nogal prijzig dus ik wil eest iets anders proberen maar wat....?