Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LOLLYYwood schreef:is dit niet ongeveer hetzelfde als weven in de stal? Lijkt mij ook een stal (wei)ondeugd..
Leorah schreef:Ik zal even proberen alle reacties (waarvoor mijn dank) te beantwoorden:
Sim: ik heb haar de eerste 10 jaar gehad, daarna 3 jaar niet en nu weer sinds 2 maanden
De eerste 10 jaar stond ze maar enkele uren per dag buiten, meest op stal helaas. De afgelopen 3 jaar overdag buiten en s nachts op stal.
Dakotah: Er staat geen gras, het achterste stuk (naast de bak en paddock) is bos, het voorste naast de wei een moestuin.
Koper: Waarom zou ze zich vervelen? Ze kan precies dat doen wat paarden nu eenmaal doen volgens mij. Al staat ze in hoog gras, dan nog doet ze het.. Ze kroelt soms wel met het andere paard, spelen doen ze niet. Ik heb een pion en een bal in de bak liggen, maar daar spelen ze ook niet mee. Wij zijn de enigen in de buurt met paarden, er staan in de nabije omgeving geen paarden. Paard is flink intelligent, geen dommerd en ook sensibel.
Marin_ka3, dat kan dus niet, want er zijn geen verdere paarden in de buurt. Ik weet zo ongeveer alles van haar vanaf haar geboorte, behalve van de afgelopen 3 jaar, toen is ze verkocht geweest. Bij ons thuis (haar eerste 10 jaar) heeft ze dit nooit gedaan, al is ze wel heel gevoelig voor van alles en nogwat, dus het verbaast me ook niet helemaal.
ik zou gewoon zo graag willen weten wat ze me wil vertellen ermee.
. Bak open gezet naar de wei en nu is ze in de wei alweer 2 uur hetzelfde aan het doen. Ik heb er nu een filmpje van gemaakt om jullie te laten zien wat er gebeurt. Ook wat foto's van alle geulen die ze al heeft gelopen, dus ze doet het niet op 1 plek, maar overal en steeds aan dezelfde kant.