Ik heb dus een ezel hij staat al ongeveer 7 jaar aan huis, alleen (wel met geiten en schapen) ...
Waarom? eigenlijk vooral uit onwetendheid van mij ouders die hem gekocht zonder er over na te denken. Na enkele jaren ben ik in de paarden gerold en was ik dus erg veel bezig met mijn ezel, maar het is nooit in mij opgekomen dat hij een maatje nodig had. Sinds 2 jaar weet ik dat er verandering in moet komen (door Bokt) maar mijn vader zag het niet zitten en vond dat het niet nodig was. Maar dit jaar komt daar verandering in!
We mogen een extra wei gebruiken en deze zomer worden er 2 nieuwe stallen gebouwd.Daar ben ik heel blij om maar mijn vraag is nu zal hij na al die jaren niet erg asociaal zijn geworden? niet meer weten hoe hij zich moet gedragen tegen andere ezels?
Dankje
Ik schaam me er erg voor dat hij zo lang alleen heeft gestaan, dus alsjeblieft geen commentaren dat het heel slecht is want dat weet ik!

) en er was eigenlijk de hele dag interactie tussen de kudde en de nieuwkomer. Helaas besloot de jaarling dat het na enkele dagen wel genoeg was geweest, brak ze uit naar de grote kudde toe, en zat mijn ruin (volgens de buren) echt verschrikkelijk achter het merrietje aan. Gelukkig is de merrie dan door het lint gerend naar een nieuw stuk gras, en toen was heel de groep zodanig afgeleid door al die lekkere grassprietjes dat ze de jaarling met rust lieten