Veulen acceptatie na keizersnede.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Veulen acceptatie na keizersnede.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 08:25

Het gaat hier om een trailer van een DVD, wellicht word het verderop in de film wél behandeld.

Via Facebook kwam ik een filmpje tegen waarbij verschillende liggingen van het veulen worden behandeld maar ook een keizersnede. Iets wat ik bij een paard nog nooit heb gezien of meegemaakt in mijn eigen nabije omgeving, toch vroeg ik mij direct af hoe zoiets verder gaat? Zo'n merrie wordt onder verdoving 'verlost' van haar veulen en het veulen word vrijwel direct weggebracht. Maar dan? Hoe gaat dat verder? De merrie moet nog uit de narcose komen en het veulen maken de artsen waarschijnlijk droog.. hoe gaat dat dan tussen merrie en veulen? Die eerste kennismaking? Dat de merrie voor het eerst haar veulen ziet?

OPGELET! Aan het einde van de video word er geopereerd, niet zeer schokkend maar wel ter waarschuwing!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 08:39

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 09:04

set_elkol schreef:
[KS] filmpje geboorte veulen en ligging in baarmoeder

staat iemand bij die degene kent die heeft meegewerkt aan het fimpje (bokker sweetheart zegt daar diegene te kennen). Misschien daar eens kijken? Ze heeft de dvd blijkbaar ook :)

Omdat er al een topic over is, hier een slotje.