sinds vrijdag heb ik mijn grote liefde kunnen kopen en staat ze op een nieuwe stal, dicht bij mij in de buurt. Ik ben dus helemaal in de wolken nu.
Vrijdag was ze vrij onder de indruk van alles, maar al heel snel stond ze ontspannen op stal te eten met de oortjes naar voren. Zaterdag was ze af en toe een beetje gespannen, maar grotendeels was ze gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat er allemaal gebeurde op en om de stal.
Vanochtend haalde ik haar uit stal, nadat ze gegeten had en wilde ik een beetje met haar knuffelen en poetsen. Ik heb haar op de poetsplaats gezet en na enkele minuten viel het me op dat ze bij haar flank en bij haar elleboog nogal stond te trillen. Ik heb het gefilmd:http://youtu.be/rwJYPNq0Oes
Dit is geen trillen van de kou, want ik liep in een t-shirtje rond en had het zelf niet koud.
Voor de rest staat ze vrij ontspannen, maar wel heel kijkerig (niet schrikachtig), naar alles te kijken buiten.

Ze kijkt alleen maar en schrikt nergens van.
Ik vroeg mij nu af of dit nu duidt op stress of iets in die trant en hoe ik haar hier zo goed mogelijk mee kan helpen om dit te verminderen. Zou het kunnen liggen aan een nieuw voerschema? Ik meng haar oude brokken nog voor de helft met de nieuwe brokken, maar ze krijgt nu wel muesli wat ze normaal nooit krijgt.
Ik begrijp natuurlijk dat ze moet wennen op de nieuwe stal, maar als nieuwe paardeneigenaar heb ik nu al 2 slapeloze nachten gehad omdat ik bang ben dat er iets gebeurd 's nachts..
Dus ik zou graag willen weten of ik me nu te druk hierover maak.
ik zou me er niet teveel zorgen over maken en al helemaal geen 2 slapenloze nachten van laten hebben meid!.. dit is gewoon nog wat spanning van alles wat ze nu ervaart waarschijnlijk.