Ze is al 20 en heeft al aan (dressuur) wedstrijden deelgenomen en heeft ook een veulentje op de wereld gezet.
Maar tijdens haar dracht heeft ze niets van inspanningen meer moeten doen, na haar dracht bijna ook helemaal niets (Om de +-3 weken eens rijden). Nu ben ik, een gevorderde mange-ruiter, diegene die haar terug op conditie moet krijgen.
Het klikt wel tussen Quenta en mij maar ze is me aan het testen terwijl ik ondertussen zit op een eigenaarspaard: wat dus totaal anders is als een manegepaard. Het lijkt wel dat je van automatic naar manueel gaat, zo veel knopjes die er bij komen en die je kan gebruiken, maar ik weet niet goed hoe. De ene dag gaat het goed, de andere wat minder, maar vooral als de eigenares er op rijd voor ik er mee rij is het wel oké, anders lukt het ook wel maar minder. Dus heb ik aan de stal gevraagd wanneer er plaats is voor een les, waarbij ik altijd op dagen of uren kom wanneer het bijna of echt niet past, omdat ze al zo veel mensen les geven.
Hoe kan ik er dan voor zorgen dat iemand die er wel degelijk iets van kent me de kneepjes van het vak leert?
-Heb geen vervoer of mogelijke van, ook les van iemand anders is niet toegelaten in de stal.
Help?