Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dominantie zou me ook niet verbazen.
spatter schreef:pure dominantie![]()
hier een Atje die niet alleen over andere mest heen plast maar ook over hooi en dan door lopen en aan de andere bult beginnen, het kreng![]()
De dominate ruin heeft het inmiddels van haar overgenomen dus al het hooi gaat nu in bakken zodat ze wel naast de bak piesen maar niet over het hooi
merries schreef:maakt ze niet teveel mannelijke hormonen aan op dit moment? Mijn merrie heeft vroeger een tijdje steeds de mest van andere paarden gaan eten. Een paard in de kudde mestte en ze ging ervan eten. Heb dit besproken met DA en uit onderzoek kwam uit dat ze teveel mannelijke hormonen aanmaakte waardoor ze soort hengstengedrag ontwikkelde. Ze ging als het ware proeven of de merries vruchtbaar waren. Overigens kreeg ze ook een super lage hinnik hierdoor![]()
Heb het toen eens opgezocht en er hebben wel meerdere merries dit dus zou ook het geval kunnen zijn bij jou.
jes_sira schreef:merries schreef:Ja, misschien toch wel teveel mannelijke hormonen...
bloed prikken
Wat heb jij ondernomen om de mannelijke hormonen te verminderen toendertijd?
Ben blij met deze info. Thanks!
Ik wilde toch al bloed laten afnemen, dus dan kan dit ook gelijk gecontroleerd worden.