Mensen die ik ken (en wat geen vrienden van mij zijn..) zetten hun paarden regelmatig zo in de bak/paddock:
Die paarden staan er soms (meestal) gewoon een paar uur zo bij zonder toezicht.
De touwen zitten ook niet bepaald los, die paarden staan echt in de krul getrokken en kunnen niet opzij kijken..
Ik vraag me altijd af, waarom zou je dit doen???? En houden die mensen echt van hun paarden als ze dit doen, of gaat het om het geld???
Mensen die ik ken zeggen dat dit verboden is en je er de dierenbescherming voor kunt bellen, is dat ook echt zo?
Ik vindt het wel apart dat om de plek waar de paarden staan een hele hoge heg staat, als je niet weet dat daarachter paarden staan zie je het ook niet.
Die mensen gaan ook echt niet diervriendelijk met die paarden om, ze trappen en slaan die paarden erg vaak.
Ik ben echt niet iemand die vindt dat alles perse lief en aardig moet maar hoe hun tekeer gaan is soms niet meer normaal.
De mensen rijden trouwens op internationaal niveau..
Ik weet niet hoe dat "vastbinden" heet, en kon geen foto op internet vinden dus zelf maar even een tekeningetje gemaakt

Ik hoor graag jullie meningen hierover!
(ik hoop eigenlijk dat er nog iemand is die dit doet, dan kan ik weten waarom die het doen