sorry voor als het hier verkeerd staat
ik heb een probleem met mijn paard , ik ga elke week met mijn paard met de trailer naar de manege toe om te lessen.
nu begon hij de laatste tijd slecht de trailer in te gaan. en hij heeft er een hele poos (weken) er Absoluut niet meer in gewilt.
na ongeveer een week dagelijks met hem te hebben geoefend, stapt hij er gelukkig nu weer makkelijk in,
dus wou ik weer met hem naar de les gaan, en eenmaal onderweg met de auto merkte ik al dat hij aardig onrustig in de trailer stond, maar ik dacht ,hij vind het gewoon allemaal wat spannend ,na een uurtje heerlijk te hebben gereden op de manege ging ik weer naar huis,
ik merkte al dat hij er weer een beedje moeite had om er weer in te gaan,na ongeveer 5 a 10 minutjes stond hij er gelukkig weer in
op weg naar huis merkte ik dat hij nu wel heel erg onrustig was en ik durfte ook niet te hard te gaan rijden en merkte dat hij vooral in de bochten erg onrustig was en hoorde veel gestamp.
dus ik met bijna 10 km per uur door de bochten, een vriendin van mij ging met me mee en reedt achter mij aan op de trug weg.
,eenmaal thuis vertelde zij dat hij in iedere bocht omviel en door zijn benen zakte en totaal die evenwicht niet had (ze reedt ook achter me met haar hart in dr keel ) ze zag ieder keer de kont naar beneden zakken en hem weer proberen zien op te krabellen.
ik ben hier erg van geschokken. is dit normaal??? ik denk dat dit mogelijk ook het probleem is waarom hij slecht de trailer in wil
hebben jullie dit wel eens vaker gehoord?? wat kan ik hier tegen doen?? eerst had hij dit namelijk eerst niet

ik vind het nu een beedje eng om met hem de weg op te gaan, aangezien die hele trailer heen en weer gaat op de weg
het lijkt wel of hij totaal de evenwicht niet heeft om goed te blijven staan, terweil ik echt heel rustig rij
wie weet wat dit kan zijn ????