Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
troi schreef:Wat dacht je van grondwerk? Lijkt me de ideale cursus vorm voor jonge dingen.

Ellie_F schreef:troi schreef:Wat dacht je van grondwerk? Lijkt me de ideale cursus vorm voor jonge dingen.
Ik zou eerder een cursus voor aankomende veulen eigenaren willen, zonder het paard. Of ze geschikt zijn om de verantwoording voor een jong paard op zich te nemen. De basis hoef je niet te zoeken in wat het jonge paard allemaal moet kunnen maar juist in wat je moet laten om een gezond en stabiel paard in je hand te krijgen. Ook het stalmanagement zou niet overbodig zijn.
LDRD schreef:De enige dingen die een veulen hoeft te kunnen zijn halster om en meelopen/vast staan en voetjes geven. Verder > laat moeder lekker de opvoeding doen en iets later gewoon de opfok in.

LDRD schreef:De enige dingen die een veulen hoeft te kunnen zijn halster om en meelopen/vast staan en voetjes geven. Verder > laat moeder lekker de opvoeding doen en iets later gewoon de opfok in.