Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Tegenvraagje, je bent 16 dus geen kleuter meer: hoe denk je nu ZELF dat zoiets op te lossen zou zijn?
Wat zou je iemand anders adviseren?
dan kun je hem niet aandoen! hij kan geen kant op,wil bewegen maar mag er niet uit,wat in mijn ogen ook dierenmishandeling is
en het dan ook nog gek vinden en straffen als hij afentoe maf gaat doen? je bent heel erg verkeerd bezig !!
geshahquille schreef:Ja hoe zou dat nu kunnen he dat zoon paardje staat te bokken in zijn stal? Tegenwoordig is dit toch zelf strafbaar dat een paard niet buiten komt en dan ook nog een jonge hengst echt sneu. Ik vraag me af of jij wel geschikt bent om een paard te houden of er moet iets met hem zijn op medisch gebied dat hij niet naar buiten mag?

Sonja schreef:geshahquille schreef:Ja hoe zou dat nu kunnen he dat zoon paardje staat te bokken in zijn stal? Tegenwoordig is dit toch zelf strafbaar dat een paard niet buiten komt en dan ook nog een jonge hengst echt sneu. Ik vraag me af of jij wel geschikt bent om een paard te houden of er moet iets met hem zijn op medisch gebied dat hij niet naar buiten mag?
Waar staat dat? Ben benieuwd waar die wijsheid vandaan komt.