Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XLeandrosX schreef:Staat je pony alleen of kan ze andere paarden zien vanuit haar stal?
adesso schreef:maar dan heb je wel hier het probleem van de mensen die haar zien staan wat is ze zielig! en klagen dan..
adesso schreef:XLeandrosX schreef:Staat je pony alleen of kan ze andere paarden zien vanuit haar stal?
Ze staat alleen aangezien ik nog geen mogelijkheid heb gehad om paard bij te kopen waar ik na de winter verandering wil inbrengen... Ja ik weet een paard is een kuddedier maar je moet ook de mogelijkheid hebben om een 2e paard in de winter te houde ik ga niet gewoon een shetlander kopen omdat ik toch een groter paard wil waar ik op kan rijden.
Er is een veldwegje tussen haar en een shetlander maar die staat nu ook op stal en komt door de dag eens buiten.
adesso schreef:Ze staat alleen aangezien ik nog geen mogelijkheid heb gehad om paard bij te kopen waar ik na de winter verandering wil inbrengen... Ja ik weet een paard is een kuddedier maar je moet ook de mogelijkheid hebben om een 2e paard in de winter te houde ik ga niet gewoon een shetlander kopen omdat ik toch een groter paard wil waar ik op kan rijden.
Er is een veldwegje tussen haar en een shetlander maar die staat nu ook op stal en komt door de dag eens buiten.