ik moet een spreekbeurt houden over paarden maar weet niet waar ik het over moet doen - vrijheidsdressuur - western of iets van dat help mij pleasee ik weet echt niets
ik hoop dat jullie met iets komen waar ik nog noot van heb gehoord ik maak het allemaal zelf enz. maar ik moet ff iets hebben waar ik het overkan doen en hoop dat ik zo met iets nieuws komen waar ik nog nooit van heb gehoord
Laatst bijgewerkt door LoveChamp op 19-11-12 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt
En toch moet je het echt zelf beslissen en de tekst zoeken, google is your best friend. Wij zijn hier niet om je huiswerk voor je te maken.
19marjo90
Geplaatst: 19-11-12 18:54
Waar kun je de meeste informatie over vinden?
LibertyHorse
Geplaatst: 19-11-12 18:55
kleinvosje heeft gelijk. bokt is wss ook een super vriend van je , maar met google kon je bokt vinden, dusja. google is your best friend
_Jordy_
Geplaatst: 19-11-12 18:55
kleinvosje schreef:
En toch moet je het echt zelf beslissen en de tekst zoeken, google is your best friend. Wij zijn hier niet om je huiswerk voor je te maken.
precies wat ik dacht toen ik de openingspost las.'
Succes in ieder geval.
AaronYve
Geplaatst: 19-11-12 18:57
Wat wil je precies? je kunt het beste naar de bieb en wat boekjes halen. Of gaan googelen naar informatie over paarden.
Wat misschien leuk is om een verhaal te vertellen van veulen tot rijpaard. Dus geboorte, spenen, opfok, zadelmak maken, inrijden tot aan de eerste wedstrijd.. Maar de info hiervoor kun je vinden op bokt, in boekjes, google, paard natuurlijk en andere websites
Ttouch is ook erg leuk en wat afgebakender dan je andere onderwerpen. Internet en youtube zal je veel helpen!!
s6801881
Geplaatst: 19-11-12 19:02
Huiswerk krijg je om van te leren. Ook hier kiezen van een voldoende afgebakend onderwerp valt daar onder. Je moet zelf een onderwerp uitzoeken waar je interesse in hebt en daar onderzoek naar doen. Daar leer je meer van dan als bokt het allemaal voor jou beslist. Als je eenmaal een onderwerp hebt is het handig om de (bokt)wiki te raadplegen voor extra zoektermen voor google en om eventueel de bronnen van de wikiartikelen te raadplegen. Denk erom dat de (bokt)wiki zelf géén goede bron is. Alles wat is geschreven is gebaseerd op andere artikelen, dus de informatie kan wel nuttig zijn, maar wiki is niet de bron.
wat vind je leuk, als je iets uitzoekt wat bij je past ben je een stuk gemotiveerder. Op google staan veel handvaten die je kunt gebruiken bij een spreekbeurt, gaat vast goed komen.
WhySoWhite
Geplaatst: 19-11-12 19:05
www.scholieren.com staan ze kant en klaar voor je. Even leren en klaar kreeg er altijd goede cijvers voor
kom plzz met iets nieuws wat niet zo bekend is en ik maar het allemaal zelf maar ik heb net het probleen ik van alles van paarden leuk
Depende
Geplaatst: 19-11-12 19:08
Cijvers auch, zie je zelf je huiswerk maken is een stuk beter (grapje)
Het voorstel van Fem_Daf vind ik een goede
Anoniem
Geplaatst: 19-11-12 19:09
Help me met mijn huiswerktopics zijn niet eens toegestaan op bokt Je zult het toch echt zelf moeten doen!
kleinvosje
Jeetje zeg, zoek dan gewoon zelf even, er zijn al ideeën aangedragen...
s6801881
Als je alles leuk vind is het toch niet zo moeilijk om door de subfora/boktwiki hier te scrollen en in de (topic)titels te kijken of je iets interresants/onbekends tegenkomt?
Jette
Geplaatst: 19-11-12 19:10
endurance, TREC, SGW? Maar pak een boek of kijk op de wiki, daar staat echt heeel veel informatie!
Foash
Geplaatst: 19-11-12 19:11
Wat vindt je zelf het leukst? En waar weet je zelf het meeste van? Jij moet het verhaal gaan vertellen en het is handig als je er al wat vanaf weet!
En wat vind je van de ideeën die al gegeven zijn dan? Zoals Ttouch, SGW, endurance of TREC. Ik denk dat niet veel mensen daar iets over weten en er worden ook niet veel spreekbeurten over gehouden denk ik, dus precies wat je zoekt lijkt mij.
ThePast03
Geplaatst: 19-11-12 19:27
Huiswerktopics zijn op Bokt niet toegestaan. Hier dus een slotje.