Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AmyxPraay schreef:Hhaha ja 't probleem is, dat als ik haar een knuffel wil geven ze d'r hoofd weg trekt haha. Dat heeft ze nooit fijn gevonden, schijnt, van de oude eigenaresse
) 
AmyxPraay schreef:Hhaha ja 't probleem is, dat als ik haar een knuffel wil geven ze d'r hoofd weg trekt haha. Dat heeft ze nooit fijn gevonden, schijnt, van de oude eigenaresse
Ik bedoel meer van regelmatig heel uitgebreid poetsen enzo
Hoefjes schoonmaken, sokjes wassen etc. etc.
en ik had exact dezelfde vraag als die jij stelde.
(zowel door paard zelf als door een vriendin en mijzelf)
.Dus ff poetsen en teglijk praten(ik ben zelf niet zo'n frutseltype) daarna samen het terrein rond lopen "samen ontdekken" en blijven praten. Elke dag liet ik haar een nieuw stukje zien van de wereld (buiten het erf, langs het paddock naar de wei enz).
kan voelen bij jou in de buurt, door bijv. haar nieuwsgierigheid of leergierigheid te prikkelen. Denk ik dat je een heel eind gaat komen met een band. Bestudeer ook haar reacties op dingen leer haar echt kennen. Blijf zoeken naar wat zij leuk vind. en ook wat jullie samen leuk vinden. Als je een off day hebt zoek je iets anders om te doen met haar.