Heb ik mijn paard laten klaarkomen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Heb ik mijn paard laten klaarkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:23

Oke, heeeeele rare vraag dit.... :+

Ik zag dat Geryon moeite had met uitschachten en vooral met z'n ding er weer in doen, had hij moeite. Dus vandaag met mijn nichtje maar eens de koker schoongemaakt, die echt ontzettend VIES bleek te zijn.. En toen ook maar eens zijn ding waar de vellen aan hingen... Ik had het nog nooit gedaan bij Geryon.

Op het gegeven moment werd ie blijkbaar stijver? Ik had het niet door (was intensief aan het schoonmaken :+) tot hij ineens langs mijn hand door schoot tegen z'n buik. Wij dachten er niks bij (ik dacht het is toch een ruin) dus we moesten er nog om lachen. Toen gingen we door met schoonmaken, totdat Geer ineens een beetje bewoog en mijn nichtje riep: hij plast!!

Er kwamen druppeltjes uit....

En daarna deed ie z'n ding naar binnen (gelukkig lukte hem dat weer goed _/-\o_ )

Ik dacht ruinen kunnen toch niet klaarkomen?? Maar na even zoeken op internet kwam ik dit tegen van Ikke hier op bokt:
Als een ruin dekt, dan komt er wel degelijk iets uit, een zaadlozing zonder zaad dus. Dit heeft niks te maken met de ballen, die maken alleen de zaadjes, het vocht komt uit de prostaat en die blijft gewoon werken.

Maar we maakten niet echt aftrekbewegingen hoor _O- (zou ook wel verkeerd zijn als mijn nichtje al weet hoe dat moet.. := )

Zou het kunnen dat we hem hebben laten klaarkomen? Zal toch niet he? :=

Even erbij vermelden: Geryon dekte de merrie in zijn vorige kudde altijd als deze hengstig was. (deze merrie heeft twee keer een veulen gehad, toen ze het eerste veulen kreeg stond geryon nog niet in de kudde, toen ze drachtig werd van het tweede veulen stond Geryon er wel, maar ze hebben die merrie toen ook laten dekken geloof ik (door een hengst :') ). En soms heb ik nog wel het vermoeden dat het een klophengst is :7 Maar dat zal er wel niks mee te maken hebben :')
Laatst bijgewerkt door Geryon op 23-09-12 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:24

Whahahahahaha := _O-

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:25

Hahahaha, ik lig helemaal dubbel hier :') _O-

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:26

Turbie schreef:
Hahahaha, ik lig helemaal dubbel hier :') _O-

Ik ook _O-

lotje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:26

HAHA :') geniaal

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:27

:') my god

zou sowieso vaker de koker schoonmaken. zeker als het zo vies is :=

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:27

Het is dat je al zoveel berichten heb geplaats want ik opende dit topic met het idee dat iemand zich weer's verveelde op de vrije Zondag :+

Tegen de buik aan slaan met zijn penis kan ervoor zorgen dat het paard idd klaar komt (heb het zelf ooit gezien bij mijn eigen hengst...stond naar de merrie's in de andere weide te kijken,zijn slang werd even uitgeschoven en tegen de buik aan slaan-stijf,ontspannen,stijf,ontspannen etc etc en meneer kreunt eens een keer,spuit er wat uit en tjokt verder om weer te gaan grazen.)
Ik stond echt verbaasd te kijken :o? :oo
Dus het is heel goed mogelijk :j (zou het alleen niet rond bazuinen op je werk/school ofzo) _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:28

Ik snap jullie helemaal _O- Maar het is wel een serieuze vraag :+

Kwam hij klaar of plaste hij een paar druppeltjes?

Want als hij een paar druppeltjes plaste, zou dat niet goed zijn toch..?

Koker ga ik vanaf nu vaker schoon maken inderdaad!

Dav

Re: Heb ik mijn paard laten klaarkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:29

5min en al 216x bekeken! _O-

Ik denk het wel....denk niet dat het urine was....

Killed

Kan je geen antwoord geven, maar mn oog viel op dit topic, ik moest gewoon een kijkje komen nemen :p

Snadrem

Hahaha you just made my day :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:30

Dav schreef:
Het is dat je al zoveel berichten heb geplaats want ik opende dit topic met het idee dat iemand zich weer's verveelde op de vrije Zondag :+

Tegen de buik aan slaan met zijn penis kan ervoor zorgen dat het paard idd klaar komt (heb het zelf ooit gezien bij mijn eigen hengst...stond naar de merrie's in de andere weide te kijken,zijn slang werd even uitgeschoven en tegen de buik aan slaan-stijf,ontspannen,stijf,ontspannen etc etc en meneer kreunt eens een keer,spuit er wat uit en tjokt verder om weer te gaan grazen.)
Dus het is heel goed mogelijk :j (zou het alleen niet rond bazuinen op je werk/school ofzo) _O-

Oh ik vertel hier echt niemand wat over, schaam me dood _O- Behalve bokt dan :+

Lijkt me heel, uhm, apart om gezien te hebben bij jouw hengst _O-

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:31

Jaaahoor, zo'n topic kan ook alleen maar van jou komen cis hahahahahahaha.
Ik zou het niet weten maar t is echt hilarisch als t wel zo is.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:31

Dav schreef:
5min en al 216x bekeken! _O-

Ik denk het wel....denk niet dat het urine was....

Ik hoop dat ie klaar kwam.. :')

Want ik ben een beetje bang dat als het wel urine was, in combinatie met het moeilijk erin en eruit doen.. Al was dat probleem dus al verholpen :P

Ik ga in de gaten houden of hij wel goed plast in ieder geval.

Dobel

hahaha

Rennie89

ik heb mijn verzorgpony (hengst) ook wel eens lekker zien "fappen" in zijn favoriete corner van de weide :)) dan hoor je dat heerlijke geluid, soms wat gekreun... en dan gaan we maar weg :') want erbij staan voelt ook weer zo genant lol (hij staat aan een toeristische route waar heeeeeeel veel mensen langs lopen :') )

Remark

Geryon schreef:
Dav schreef:

Oh ik vertel hier echt niemand wat over, schaam me dood _O- Behalve bokt dan :+

Lijkt me heel, uhm, apart om gezien te hebben bij jouw hengst _O-

hahahahha jij niet, maar ik wel }:)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:32

Remark schreef:
Jaaahoor, zo'n topic kan ook alleen maar van jou komen cis hahahahahahaha.
Ik zou het niet weten maar t is echt hilarisch als t wel zo is.

Hahahahahah Eef _O- _O-

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:32

You make my day :D

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:33

Apart is idd nog licht uitgedrukt....
Echt het is zo suf om het zo te zien,ik liep naar hem toe om met hem te gaan rijden maar meneer was zo in gedachte dat ik eerst eens even af ging wachten of hij wel in orde was ofzo... Dus op een paar mtr afstand even gewacht..

(hij werd al dronken van 2appels en hij had wel vaker vage ziekte's en aandoeningen dus ik was al alert,nee meneer staat zich gewoon even met zichzelf te spelen daar) :o

Turbie

Ik voelde me echt verschrikkelijk (al de de hele week ziek) maar door jou topic lig ik nu nog steeds in een scheur..
Thanks! +:)+

Hahahha _O-

ansje1985

Hahaha ga stuk hier!!
Maar volgens mij zou het heel goed kunnen :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 15:34

lifaya schreef:
ik heb mijn verzorgpony (hengst) ook wel eens lekker zien "fappen" in zijn favoriete corner van de weide :)) dan hoor je dat heerlijke geluid, soms wat gekreun... en dan gaan we maar weg :') want erbij staan voelt ook weer zo genant lol (hij staat aan een toeristische route waar heeeeeeel veel mensen langs lopen :') )

_O-
Ik zou echt heel raar opkijken als ik ineens een vreemde pony dat zie doen in de wei. :=

Haha stomme eef, als je maar niet mijn naam erbij zegt _O-

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:34

Nu is mijn Zondag weer helemaal goed _O- _O_

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:34

Mijn hengsten zie ik ook met grote regelmaat (vooral in de ochtend) staan met een stijve penis die idd tegen de buik aan wordt geklopt. Overigens een duidelijk verschil tussen dit gebeuren en gewoon ontspannen uitgeschoven. Ik roep dan altijd lachend tegen ze "Ben je weer met jezelf aan het spelen?"
Ik heb er echter nooit vocht oid uit zien komen, maar heb er dan ook niet met mijn neus bovenop gestaan.

Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar een antwoord op jouw vraag TS. Ik weet het niet.