Ik heb een vraag over knarsen. Als mijn 4-jarige belg haar bit in heeft dan gebeurd het regelmatig dat ze begint te knarsen. Zowel als ik gewoon naast haar sta en ze moet wachten en als ik op haar aan het rijden ben.
Wat houd knarsen in, is het een teken van pijn?? Kan het kwaad?
mijn vorig paardje deed dit ook, de tandarts zei dat het niet echt kwaad kan maar dat ze dit meestal doen als ze iets spannend vinden ofwel omdat ze aan het wisselen zijn en dit dan vervelend kan zijn! nu doet hij dit niet meer en is hij 5 jaar
Ze vind het ook allemaal erg spannend, want ze is nog maar heel kort onder het zadel. Maar ze vind het wel onwijs leuk en wil echt graag wat voor me doen. ze heeft al wel tanden gewisseld, weet niet of ze alles al heeft gewisseld heb er maar enkele gevonden.
Dorith
Geplaatst: 31-07-12 19:15
.
Laatst bijgewerkt door Dorith op 21-03-25 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Een fries die.ik.inrijd doet dat ook wel eens, dat bit is iets te groot daar komt het bij haar door maar ik heb gehoort dat ze.dat meestal doen als ze het spannend vinden, en als ze dan weer gaan kouwen ontspannen ze weer
Ik hoor ook wel eens paarden die het doen.. Zelf denk ik dat het meer uit verveling komt als ik paarden zo zie lopen Ook omdat ze nog jong is kan het komen door alle nieuwe dingetjes.