Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SusanH schreef:Ze voelt zich duidelijk niet prettig in de groep. Is er niet 1 paard waarmee ze wel meer een klik heeft zodat ze samen met 1 ander paard het land op kan? Sowieso zou ik haar niet als 1 van de laatste uit de wei halen als haar dat zo onrustig maakt.
Wbt rijden daar zou ik me niet te druk om maken, kan volgens mij ook door het weer komen. Het is frisser als normaal en ook staat er de laatste tijd vrij veel wind. Veel paarden zijn dan kijkerig of schrikken sneller als normaal. Blijft het gedrag aanhouden ook als het weer wel goed is (geen wind) dan heeft het een andere oorzaak.

Tigra_ schreef:Ik heb filmpje gezien maar wat is daar nu eigenlijk aan te zien? Ik zie wat paarden die dutten en je paard gaat 1x weg tussen de paarden, echt weggejaagd worden zie ik niet.
Krijgen ze hooi op de paddock eigenlijk?
Vindt het toch eigenlijk vrij normaal uitzien, je paard is alleen niet aan het dutten dus als er nu wat hooi zou zijn kon ze wat gaan knabbelen en haar eigen ding doen, nu staan de andere te slapen en die van jouw wil iets doen en de rest niet.

nadita schreef:Ik vind de paddock ook klein voor 4 paarden. En dan ook nog niets te eten... Geen wonder dat je merrie zich niet prettig voelt als nieuw paard in zo'n groepje op een kleine ruimte waar niets te eten is.
Kan dat niet anders?
yentl2010 schreef:Hier viel het op zich wel mee ,gisteren stond er nog 1 paard bij die is zeer dominant dus weer de groep veranderd en dan is ze zeker onrustiger
Nee ze krijgen geen hooi in de paddock