Onze merrie moet door een vervelende blessure 4-5 maanden op boksrust. Dit was voor ons een flinke domper. Er zit niks anders dan ons erbij neer te leggen en die periode op z'n positiefst mogelijk in te gaan.
Graag hoor ik daarom ervaringen en tips hoe je zo'n lange periode het nog enigzins leuk kan maken voor het dier, zowel fysiek als mentaal. Het is geen gekke merrie met rare fratsen als ze wat langer stilstaat, maar toch willen we het voor haar zo prettig mogelijk maken.
Het is een 21 jarige merrie en tot 1 maand geleden superfit geweest, mijn vraag daarom ook of jullie je paard ondersteund hebben met een supplement? Zou dit echt baat hebben? Welk supplement hebben jullie gekozen?
Merrie staat nu nog op de kliniek en als het even meezit komt ze vrijdag naar huis.
Het zijn toch nog best wel wat vragen geworden, waardeer het enorm als hier handige tips uitkomen...alles is welkom

Bedankt bokkers!
Ik weet niet of het hier goed staat, zou een van de modjes het anders willen verplaatsen? Bedankt
daar heeft ze het.meest aan!
Klinkt een beetje banketstaaf maar er even vanuitgaande dat de boxen 3,5x3,5 zijn, dat is voor een (mini)Shetje fijner dan voor een groot paard. En dan die Shet gewoon 4 uurtjes per dag naar buiten ofzo, in die 4 uurtjes ben jij nog 2 uur bij de merrie bezig (uitmesten, andere stallen schoonmaken etc. borstelen, misschien wel oefeningen of iets?) dan staat ze dus maar 2 uur per dag in d'r uppie. Wel dan genoeg hooi geven.