Het valt mij nu al op dat mijn paard al 3 ochtenden s'morgens heel nodig moet plassen (hij druppelt zelfs) maar het niet doet. Hij schraapt heel erg maar doet het niet. Als ik hem uit zijn stal haal en even met hem een klein stukje loop en dan terug op stal zet plast hij wel. Ik heb werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn, overdag staat hij op de wei en plast hij wel gewoon. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?
aeolusnr1
Als jij zelf een dergelijk probleem zou hebben, aan wie stel je die vraag dan ? Idd dan ga je naar de huisarts. Wie is dan de aangewezen persoon om die vraag aan te stellen , voor wat betreft het paard ? Idd je weet zelf het antwoord al, das uiteraard de dierenarts. simpel toch hé. En dat zoiets centen kost, tjaaaa das een deel van de onderhoudskost van het houden van een eigen paard.
Loe_Loe
Geplaatst: 26-05-12 00:24
Joh wat een vriendelijke reatie naar iemand die voor de eerste keer iets hier neer durft te zetten...
aeolusnr1
Tjaaa ik denk een beetje zwart-wit, das een beetje zoals een paard dat doet. Naar mijn mening staat het hier ook fout, dit is een medisch probleem, en geen omgangs of gedragsprobleem.
goldy007
Geplaatst: 26-05-12 00:29
Idd wat een super aardige reactie..... Maar ik kan je helaas niet helpen ts. Weet wel dat mijn ruin ook af en toe moeite heeft met plassen dus ik volg even! Succes!
senna21
Geplaatst: 26-05-12 00:42
Heb je de temperatuur van je paard gecontroleerd? Het zou een blaasontsteking o.i.d. kunnen zijn.
Tigra_
Geplaatst: 26-05-12 14:18
Lijkt me niet goed. Ik zou gewoon de DA telefonisch om advies vragen mocht hij het nodig vinden kan hij natuurlijk langs komen. Verder heb ik geen idee.