Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dakotah schreef:Ik had 2 merrieveulens die daar met 7 maand mee begonnen. (zijn nu inmiddels 5 jaar).
Ze stonden toen nog naast de oudere paarden in de wei, nog niet er bij in.
Ze stormden op je af, oren plat in de nek, en vlak voor je langs weer de andere kant op.
Heb toen de oudere merries bij ze ingezet (kon eerder nog niet, toen werden ze nog niet geaccepteerd).
De volgende keer dat ik weer de wei in ging, kwam 1 van de 2 weer op mij af.
1 van de oudere merries vloog erop af, ging tussen het veulen en mij in staan, en joeg haar weg.
Dat was ook gelijk de laatste keer, ze heeft het daarna ook nooit weer gedaan.
Agnes75 schreef:Dakotah schreef:Ik had 2 merrieveulens die daar met 7 maand mee begonnen. (zijn nu inmiddels 5 jaar).
Ze stonden toen nog naast de oudere paarden in de wei, nog niet er bij in.
Ze stormden op je af, oren plat in de nek, en vlak voor je langs weer de andere kant op.
Heb toen de oudere merries bij ze ingezet (kon eerder nog niet, toen werden ze nog niet geaccepteerd).
De volgende keer dat ik weer de wei in ging, kwam 1 van de 2 weer op mij af.
1 van de oudere merries vloog erop af, ging tussen het veulen en mij in staan, en joeg haar weg.
Dat was ook gelijk de laatste keer, ze heeft het daarna ook nooit weer gedaan.
Ziehier het nut van een gemengde groep. Dit werkt meestal heel goed. Mooi om te lezen en zo te zien Dakotah, zag die merrie jou als deel van de kudde. Mooi!
mooi om te lezen idd! Een gemengde groep is zo belangrijk!