ikkeniet schreef:Ik vraag alleen of iemand weet of er een kans is dat dit probleem opgelosd wordt. Zondetje bloedvergieten.
Simpel gezegt, nee. Een paard wat een ander niet kan uitstaan (en zo zie ik het gedrag tussen die 2) gaat nooit niet veranderen.
Ik heb zelf een draak op stal, merrie, hier geboren, heeft altijd in de groep gestaan, en een ego niet te filmen zo groot. Als die een paard ok vind kan ik die er na verloop van tijd bijzetten. Mag ze hem/haar niet, kan ik het gewoon op mijn buik schrijven. Zelfs na een jaar vliegt die nog over de draden om dat paard aan te vallen. Ik heb om die reden zelfs een paard moeten verkopen, omdat ik die zelfs na een jaar nog niet bij dr in de buurt kon zetten. De dame heeft dus zelfs een dusdanig ego dat ze een volwassen dekhengst aanvloog, die op een aangrenzende wei stond waar we voorbij moesten. Hij kwam naar haar mening te dicht in de buurt. Jep tis een lekkertje
Ben er ondertussen aan gewent, en neem maatregelen erop.
Maar 2 paarden die elkaar gewoonweg niet uit kunnen staan, zul je nooit bij elkaar kunnen laten.