Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Ik vraag me ook af of de pony wel ingereden is. Als deze goed is ingereden en altijd netjes aan de hulpen gestaan heeft, komen er bij verschillende dingen op. Ligt het zadel goed, is het bit de juiste maat, heeft het paard last van de rug, is het paard aan het wisselen?
Ben jij als ruiter duidelijk en eerlijk in wat je wil.
Hoe lang heb je deze pony is dit altijd geweest is het naar verloop van tijd ontstaan?
xveert schreef:Tigra_ schreef:Ik vraag me ook af of de pony wel ingereden is. Als deze goed is ingereden en altijd netjes aan de hulpen gestaan heeft, komen er bij verschillende dingen op. Ligt het zadel goed, is het bit de juiste maat, heeft het paard last van de rug, is het paard aan het wisselen?
Ben jij als ruiter duidelijk en eerlijk in wat je wil.
Hoe lang heb je deze pony is dit altijd geweest is het naar verloop van tijd ontstaan?
er is altijd gezegt dat ze in is ze alels kon, maar dat is waarschijnlijk niet waar, voor de kar kan ze wel, maar dan is ze in het begin ook heel bang. maar al snel word ze rustiger.
wat denk je dat het best is?
mieneke_x schreef:Heb je les? Misschien kan er dan aandacht aan besteed worden. En kan het misschien zo zijn dat er in de bak iets engs is? Want dit doet me een beetje denken aan mijn pony in de winter, als er sneeuw op het dak ligt. Zolang je er naast staat is er niets aan de hand, maar zodra je haar niet meer aan de hand meeneemt is het mis.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!