Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TiesMadam schreef:Gewoon laten gaan in de wei, het is een normale reactie en hij stopt er vanzelf mee als je een tijdje weg bent met de kleine. Als veulens gespeend worden laat de moeder eenzelfde soort reactie zien.
Dex2010 schreef:shetje heb ik over na gedacht maar zijn extra kosten Hoeveel is dat nou ongeveer per maand?ruimte hebben we wel en stal kosten zijn er dus niet... En over 2 jaar dan willen we samen gaan rijden en staat shet alleen, kun je dat vanaf klein af aan trainen?
FIrisje schreef:TiesMadam schreef:Gewoon laten gaan in de wei, het is een normale reactie en hij stopt er vanzelf mee als je een tijdje weg bent met de kleine. Als veulens gespeend worden laat de moeder eenzelfde soort reactie zien.
Volledig mee-eens.
Een paard waar bij mijn pony in de wei stond, begon ook gigantisch te rennen zodra ik haar uit de wei haalde, we lieten haar gewoon rennen en gek doen en uiteindelijk bleef ze heel relaxt staan =).