Veel achter elkaar rollen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Veel achter elkaar rollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 22:54

Hoi allemaal,

Na het opjagen gaat m'n soort van verzorgshet altijd heel vaak achter elkaar rollen. Echt soms wel 5x. De eerste keer schrok ik wel omdat ik gelijk aan koliek dacht. Maar gegevenmoment stopte ze met rollen en ging gewoon lekker eten. Ik had haar de rest van de dag goed in de gaten gehouden, maar ze gedroeg zich niet anders.
Vandaag deed ze het weer, ze rolt dan echt achter elkaar. Weet iemand waarom ze dit doet? Het lijkt mij geen koliek.

justkid

Re: Veel achter elkaar rollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:34

Mijn paard rolt ook wel om spanning kwijt te raken, als ik hoor dat je haar opjaagt dan is dat eigenlijk het eerste waar ik aan denk.

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 11:13

Nouja het is niet echt opjagen. Gewoon even losgooien en dan gaat ze lekker, met de andere 5 pony's heel hard rennen. Ik heb niet het idee dat het om spanning is. Ze vind het, naar mijn idee, wel leuk. Als ze geen zin meer heeft hoeft ze ook niet meer.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 14:25

Staat ze verder ook gewoon los of niet?

Mijn paard houdt ook erg van rollen. Nu staat hij vaker los, maar toen dat nog niet het geval was kon hij gerust een keer of 6 achter elkaar rollen (nog steeds trouwens, maar nu verdeeld hij dat over een iets langere periode).

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 15:40

de verharing begint mss wel, dat kan jeuken!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 18:05

Nee helaas staat ze verder niet los. Niet mijn keus, maar ik kan er ook niets aan doen.
Verharing zou inderdaad ook kunnen, ze verhaart namelijk heel erg haha. :)