Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eldoraa schreef:Ze staat alleen en heeft heel veel ruimte, ze heeft een uitloopstal, ze kan naar binnen en buiten wanneer ze wilt.
en er staat genoeg stroom op. maar als ze eten krijgt is het normaal: hap slik weg. nu kijkt ze er niet eens naar...
en er is niks veranderd..
Djilna schreef:Misschien is ze het zat om alleen te staan. Paarden horen niet alleen te staan
Ninx schreef:Djilna schreef:Misschien is ze het zat om alleen te staan. Paarden horen niet alleen te staan
Dat lijkt mij ook.
Neem er anders een betalende pensionklant bij. Er zijn genoeg mensen die iets zoeken.
Dan heb je centjes EN gezelschap voor je paard....
Vergeet niet dat een paard nooit echt durft te rusten als het alleen is. Wanneer paarden slapen houd altijd een ander de wacht, en dit wisselen ze om.
Dit is doodvermoeiend voor ze... en dus vreselijk zielig.
Een hert dat is uitgebroken loopt nu los, in het bos, en bij mijn paarden in de wei. Zodra mijn paarden in dat land staan, gaat hij naar ze toe en gaat direct slapen. Een dier durft in zijn eentje niet echt te slapen. Het arme beest was doodop. Mijn paarden houden gelukkig de wacht, kan hij lekker tukken!![]()

eldoraa schreef:Als je er niet bent eet ze gewoon maar als je uit de auto stapt en ziet ze begint ze weer..