Agressieve paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

brine21

Agressieve paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-12 14:30

Hello!
Ik rijd in een manege, en er zijn enkele zeer slecht getemperd paarden. Iemand die ooit bereden is verbazingwekkend. Maar ze is zeer agressief en bijt! Op het einde van een les is ze veel rustiger het lijkt.
Hoe kan ik haar te kalmeren voor het rijden haar? Want zelfs haar te vangen in haar stal, Ze draait zich om en soms trappen. En borstelen haar dat ze bijt.
Bedankt voor uw hulp.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 11-01-12 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Google vertaalmachine.

xMercury

Re: Agressieve paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:32

Leuk geschreven! Ik begrijp het niet zo goed :D

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:35

Denk dat dit vertaald is door google vertaler.....

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:36

Het lijkt wel een combinatie van direct vertaald vanuit het Engels en gewoon heel slecht Nederlands. TS, misschien kun je je vraag verduidelijken?

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:36

Daar lijkt het inderdaad op! Maar goed, ik denk dat je weinig aan zo'n paard kan doen eigenlijk. Heeft gewoon een hekel aan manegepaard zijn? Haha.

Where are you from Brine?

LisanneFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:38

Ik denk het ook, miss vraagt ze hoe ze die paarden rustig kan krijgen voor de les? :)

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:20

brine21 schreef:
Hello!
Ik rijd in een manege, en er zijn enkele zeer slecht getemperd paarden. Iemand die ooit bereden is verbazingwekkend. Maar ze is zeer agressief en bijt! Op het einde van een les is ze veel rustiger het lijkt.
Hoe kan ik haar te kalmeren voor het rijden haar? Want zelfs haar te vangen in haar doos Ze draait zich om en soms trappen. En borstelen haar dat ze bijt.
Bedankt voor uw hulp.

hello!
I'm riding in a manege (?) and there are some very bad tempered horses. how someone ever rides them is amazing*
but she is very agressive and bites. at the end of a lesson she is much calmer it seems. how can I calm her before riding her? because even catching her in her box, she turns around en kicks sometimes.

* ik denk dat het how en niet who was oorspronkelijk ;)

dit is even heel snel letterlijk vertaald ( zonder google :P ) dus ik denk idd dat het engels is via google translate.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 15:28

Zo te zien een gevalletje Babel Fish... ;)