.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dior_bokt

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:34

Een slotje graag, !
Laatst bijgewerkt door dior_bokt op 04-01-12 21:57, in het totaal 3 keer bewerkt

Kinke

Re: Staken onderweg vanaf de stal tot de rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:52

oh nee, alweer een nieuw topic??!!!!! Ik heb nog maar 1 advies...ga over op een hobbelpaard. Er is nl. niemand die zoveel probleemtopics aanmaakt als jij.

mika11

Re: Staken onderweg vanaf de stal tot de rijbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:53

Is dit weer één van de probleempaarden van de eigenaar, voor wie jij paarden rijdt?

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:54

Helemaal mee eens Kinke..........

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:06

vraagje aan de 2 hier boven:is bokt er niet voor om elkaar te helpen????? maakt het dan uit hoeveel vragen je stelt??????? als dit meisje hulp erbij nodig heeft, dan heeft ze alle recht om dit op bokt te vragen. al stel je honderd vragen, dit forum is er voor om elkaar op weg te helpen en niet om iemand de grond in te trappen.

ts waarschijnlijk is het paard inderdaad zijn grenzen aan het opzoeken, zonder zweep heb je iets minder te vertellen. probeer hem op een correcte manier duidelijk te maken dat jij de leider bent en hij de volger. dit betekent niet dat je hem verrot moet slaan met de zweep, maar zodra hij begint te staken touw meer spanning naar voren opzetten en een heel klein minisucul tikje geven. zodra hij weer mee gaat touw weer ontspannen en weer verder gaan. dit proces blijf je tot den treure uitvoeren totdat hij met je mee blijft lopen. luisterd hij niet naar een miniscul tikje, mag je natuurlijk wel iets duidelijkere geven. en nogmaals je moet hem niet verrot slaan, maar je mag zeker grenzen aangeven.

Cassidy

Re: .

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:08

Aangezien de ts het openingsbericht heeft verwijdert, slotje graag.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:08

Ja, maar myk en shant
Als je de topics van de TS goed leest, zie je dat ze zichzelf tegen gaat spreken met allerlei dingen.
Het is daarom allemaal heel ongeloofwaardig geworden.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:18

mischien is het allemaal ongeloofwaardig geworden, maar dan heb ik zoiets van reageer dan hier niet op en ga na een andere topic. en als het te erg word mail dan naar de moderators. deze zijn er niet voor niets. ik heb er zo ontzettende hekel aan dat iemand helemaal de grond in getrapt word, terwijl deze mischien met een echt probleem zit. en mischien zit ze dingen te zeggen die tegenspreken, tja dat is aan haar en niet meer aan ons om te beslissen. dan ga je gewoon naar een ander topic.
ik heb haar andere topics niet gelezen en dat ga ik ook niet doen. ik zie een vraag en die beantwoord ik en wat ze er mee doet, moet ze zelf maar beslissen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:22

Als iemand op bokt alles maar aan elkaar vast loopt te verzinnen, tot grove leugens aan toe, en daar in gelooft wordt, dan mag daar zeer zeker wat van gezegd worden. In het verleden zijn er meer bokkers geweest die voorgaven zelf ongeneeslijk ziet te zijn geweest, in het ziekenhuis en in coma te hebben gelegen, onder naam van de moeder topics hebben geplaatst en heel bokt in rep en roer hebben gebracht, dat ik ook ik lichtelijk allergisch ga reageren als er weer eens iemand met een teveel aan fantasie verhalen loopt te verzinnen. Al dan niet paardgerelateerd.

En aangezien je ook de oude topics niet gaat opzoeken myk_en_shant, kan ik je helaas ook het bewijs niet leveren.

Voor degenen die dat wel willen doen: ga maar eens zoeken op Miep, die NIET in het ziekenhuis heeft gelegen.

[LZP] Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:26

meld het bij de moderators die kunnen hier wat aan doen. maar ga niet voor eigen rechter spelen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:28

zouden de moderators niet zinvollere dingen te doen hebben dan het op de vingers tikken van een puber met teveel tijd tijdens de schoolvakanties?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:28

Omdat er geen op mods zijn, plaats ik een gastslotje.
Verderevafhandeling zal door een collega gebeuren.