Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Toen mijn verzorgpaard geinsemineerd werd, had ze alleen een halster om
Pivanti schreef:Petitparis, ik zeg ook niet dat het zo is Maar 2 personen kwamen hiermee, dat dit een mogelijke optie zou kunnen zijn... gezien ze fokmerrie was zou het natuurlijk best kunnen.
Maar inderdaad, ik dacht al dat dit tegenwoordig nog weinig gebeurde En zeker gezien het wel goede bekendere hengsten zijn, die insemineren eigenlijk alleen maar toch?
Het is ook een extreem gevoelig paard. Het kan ook zeker een andere oorzaak/nare ervaring zijn.
Ik had ook nooit zoveel met readings, maar toch klopt er zeer veel terwijl iemand mn paard niet kent of gezien heeft. En gezien ik ook nog een groot probleem met opzadelen heb, wil ik via alle mogelijke manieren er proberen achter te komen waar dit probleem vandaan komt en wat eraan te doen...

Pivanti schreef:Cassidy, normaal reageren kan ook... Jij kan t bullshit vinden, jou mening...
Ze heeft ook een trauma van t zadel, waardoor haar opzadel probleem veroorzaakt wordt dus wie weet wat er met haar achterbenen gebeurd is... Dat weet je niet... Het is een zeer gevoelig en stresserig paard dus bij haar kan een klein iets al als iets heel ergs worden ervaren.
Het was gewoon een optie, dat t met t kluisteren te maken zou kunnen hebben, gezien ze als fokmerrie gebruikt is.
En met rust en geduld zal t vast met de tijd ooit wel beter gaan, maar gezien ik zelf geen verstand heb van fokken, heb ik deze vraag hier gesteld.
Ikke, klopt ja daar staat drie veulens op Ik had al zo´n idee dat die hengsten niet natuurlijk dekken. Ze schijnt volgens de man die t laatste veulen gekocht heeft, 4 of 5 veulens gehad te hebben. Vier klopt sowieso, daar heb ik foto´s van.
Ik zal nooit weten hoe t daadwerkelijk komt dat ze t niet fijn vind (en zelfs kan slaan) Ik kan hoogstens achter de gegevens van die eigenaar toen zien te komen via de vorige eigenaar, maar goed ooit komt t vast goed
Wellicht is t een goed idee