Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marjoleins01 schreef:Ik ben echt bang om haar pijn te doen (gezien haar geschiedenis) en ik ben altijd van mening geweest dat je op een andere manier veel voor elkaar krijgt..
marjoleins01 schreef:Ik ben echt bang om haar pijn te doen (gezien haar geschiedenis) en ik ben altijd van mening geweest dat je op een andere manier veel voor elkaar krijgt..
marjoleins01 schreef:- Ik mag de wei niet meer in van mijn ouders.. Als ik de wei in kom, gaat ze rennen en bokken naar me, laatste keer dat ik in de wei ben geweest is ze voor mijn gezicht gaan steigeren en dat ging net goed.
marjoleins01 schreef:In de wei is ook het probleem dat het niet elke dag is.. Het niet consequent en dat is juist ook waar ik tegenaan loop... Mijn trainer wil me wel helpen, maar zodra hij erbij is, is er niks aan de hand...
Ik moet idd mijn grenzen stellen. Moet ik haar van me weg jagen als ik de wei in ga? ik vind gewoon dat ik wel in de wei mag komen.. :s
Ja ik vind het een rot situatie.. Straks wordt het van kwaad tot erger en weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen...
Beeezel schreef:Het klinkt mij zo als een dominantieprobleem in de oren. Les zou dan een goede optie zijn. Er zijn genoeg mensen die je misschien wel in een paar lesjes een eind op weg kunnen helpen.
Wat ik me afvraag; staat je paard helemaal alleen in die wei?